5’inci Organize Sanayi Bölgesi içerisinde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında, sabah saatlerinde toplu zehirlenme şüphesiyle ilgili bir olay yaşandı.
Fabrikada görev yapan ve içme suyunu tüketen işçilerde, kısa süre içerisinde baş dönmesi ile mide bulantısı şikayetleri gözlemlendi. Durumun fark edilmesiyle birlikte vakit kaybetmeden 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbarda bulunuldu.
Olay yerine sevk edilen ambulanslar aracılığıyla, rahatsızlanan 25 işçi Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne nakledildi. Hastanede zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alınan çalışanların genel sağlık durumlarının iyi olduğu bilgisi paylaşıldı.
Yaşanan olayın ardından yetkililer tarafından gerekli incelemeler başlatıldı. Fabrikadaki su kaynağının ve kullanım koşullarının detaylı olarak araştırılması bekleniyor.