Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile bir telefon görüşmesi yaptı.
Gerçekleştirilen görüşme kapsamında, Türkiye-İran ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel ölçekteki gelişmeler detaylı bir şekilde ele alındı.
Görüşme esnasında İran-ABD mutabakatı üzerine değerlendirmelerde bulunuldu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, söz konusu mutabakatın memnuniyet verici olduğunu ifade etti.
Türkiye'nin, sürecin barışçıl bir şekilde sonuçlanması adına gerekli desteği sağlamaya hazır olduğu vurgulandı.