🇺🇸 USD 46,45₺ ▼0.03%
🇪🇺 EUR 52,88₺ ▼0.49%
🥇 ALTIN 6.140₺ ▼1.76%
BTC 2,90M₺ ▼3.17%
23 Haziran 2026, Salı |
Gündem

Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 25 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya'da bir okul etkinliğinde ikram edilen yemeklerin ardından 21'i öğrenci toplam 25 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

İmza: Gazete Raporu Gündem Servisi Yayın: 👁 10,709
Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 25 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya'da bir ortaokulda gerçekleştirilen etkinlikte ikram edilen yemeklerin ardından toplam 25 kişi rahatsızlanarak hastaneye başvuruda bulundu.

Olay, Meydan Mahallesi'nde yer alan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu bünyesinde düzenlenen bir etkinlik sırasında meydana geldi. Etkinlik kapsamında katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildiği bildirildi. İkramların tüketilmesinin ardından bazı öğrencilerin ve yetişkinlerin mide bulantısı ile kusma şikayetleri yaşadığı tespit edildi.

Rahatsızlık belirtilerinin artması üzerine vakit kaybetmeden sağlık kuruluşlarına yönlendirme yapıldı. Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine gıda zehirlenmesi şüphesiyle, 21'i öğrenci olmak üzere toplam 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere 25 kişi ulaştı.

Hastaneye kaldırılan şahısların tedavilerine devam edildiği öğrenilirken, söz konusu zehirlenme şüphesiyle ilgili olarak yetkililer tarafından kapsamlı bir inceleme başlatıldı.

İlgili Haberler

📊 Döviz Kurları
🇺🇸 USD
46,4518₺ ▼0.03%
🇪🇺 EUR
52,8822₺ ▼0.49%
🇬🇧 GBP
61,3279₺ ▼0.41%

Hava Durumu

🌤
22.6°C
Çoğunlukla açık
Hissedilen
22.8°
Min/Max
20°/28°
Nem
69%

♈ Günün Burçları

23 Haziran 2026