🇺🇸 USD 46,46₺ ▼0.01%
🇪🇺 EUR 52,89₺ ▼0.48%
🥇 ALTIN 6.135₺ ▼1.78%
BTC 2,90M₺ ▼3.07%
23 Haziran 2026, Salı |
Gündem

Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 25 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya'da Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'ndaki etkinlikte ikram edilen yemeklerin ardından 21 öğrenci ve 4 yetişkin gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

İmza: Gazete Raporu Gündem Servisi Yayın: 👁 1,389
Kütahya'da Okul Etkinliğinde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 25 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Kütahya'da bir okul bünyesinde gerçekleştirilen etkinlikte ikram edilen gıdaların ardından 25 kişi rahatsızlandı. Meydan Mahallesi'nde yer alan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen programın ardından sağlık sorunları yaşayan katılımcılar tedavi altına alındı.

Etkinlik Sonrası Şikayetler Artış Gösterdi

Okulda düzenlenen etkinlik kapsamında öğrencilere ve davetlilere pilav ve tavuk ikram edildiği belirtildi. İkramların tüketilmesinin ardından bazı öğrencilerin ve yetişkinlerin mide bulantısı ile kusma şikayetleri yaşadığı tespit edildi. Rahatsızlıkların artması üzerine bölgedeki sağlık kuruluşlarına yoğun başvuru yapıldı.

21 Öğrenci ve 4 Yetişkin Tedavi Altında

Sağlık ekiplerine yapılan bildirimler doğrultusunda, Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine gıda zehirlenmesi şüphesiyle toplam 25 kişi başvurdu. Hastaneye ulaşan hastaların 21'inin öğrenci, 4'ünün ise yetişkin olduğu bildirildi. Hastaların tedavilerine devam edildiği öğrenildi.

Resmi İnceleme Başlatıldı

Yaşanan olayın ardından yetkililer tarafından kapsamlı bir inceleme başlatıldı. Zehirlenmeye sebebiyet verdiği düşünülen gıdaların ve etkinliğin detaylarının araştırılması süreci devam ediyor.

İlgili Haberler

📊 Döviz Kurları
🇺🇸 USD
46,4610₺ ▼0.01%
🇪🇺 EUR
52,8862₺ ▼0.48%
🇬🇧 GBP
61,3393₺ ▼0.39%

Hava Durumu

🌤
22.6°C
Çoğunlukla açık
Hissedilen
22.8°
Min/Max
20°/28°
Nem
69%

♈ Günün Burçları

23 Haziran 2026