Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu Nurdağı kesiminde seyir halindeki bir tırda henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Olay, öğle saatlerinde Narlı gişeleri mevkiinde meydana geldi.
Seyir halindeyken alevlerin yükseldiğini fark eden tır sürücüsü, aracı emniyet şeridine çekerek kendisini dışarı attı. İhbar üzerine bölgeye itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi.
Kısa sürede büyüyerek tüm aracı saran yangın, itfaiye ekiplerinin yoğun müdahalesi sonucunda kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangın neticesinde tır tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi.
Olayın ardından otoyol üzerindeki trafik akışı bir süre kontrollü olarak sağlandı. Yangının çıkış sebebinin belirlenmesi amacıyla yetkililer tarafından geniş çaplı bir soruşturma başlatıldı.