Gaziantep'in Batıkent Mahallesi'nde bulunan Vadi Park içerisinde, iki lise öğrencisi arasında çıkan tartışma kanlı bitti. Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi öğrencileri arasında henüz belirlenemeyen bir sebeple başlayan sözlü tartışma, kısa sürede fiziksel kavgaya dönüştü.
Edinilen bilgilere göre, 10. sınıf öğrencisi C.G. ile 12. sınıf öğrencisi H.A. (18) arasında yaşanan arbede sırasında, H.A. yanındaki bıçakla C.G.'yi yaraladı. Olayın ardından saldırgan H.A. olay yerinden kaçarken, çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
Yaralı öğrenciye ilk müdahale olay yerinde yapıldıktan sonra Gaziantep Üniversite Hastanesi'ne nakledildi. Hastanede gerçekleştirilen operasyonun ardından yoğun bakım ünitesine alınan C.G.'nin hayati tehlikesinin devam ettiği bildirildi.
Polis ekiplerinin gerçekleştirdiği çalışmalar neticesinde, kaçan şüpheli H.A. yakalanarak gözaltına alındı. Emniyet birimleri tarafından olayla ilgili geniş çaplı bir soruşturma başlatıldığı öğrenildi.