Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde meydana gelen orman yangını, ekiplerin yoğun müdahalesi sonucunda kısa sürede kontrol altına alındı.
Olay, öğleden sonra Nurdağı Kırkpınar Mahallesi kırsalındaki ormanlık alanda başladı. Dumanların yükseldiğini fark eden vatandaşların durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirmesi üzerine bölgeye çok sayıda ekip sevk edildi.
Söndürme çalışmalarına Nurdağı Orman İşletme Şefliği'ne bağlı 5 ilk müdahale aracı, 6 arasöz, 4 su tankı, 2 itfaiye aracı ve iş makineleri katıldı. Karadan yürütülen çalışmalara jandarma ekipleri ve gönüllü vatandaşlar da destek verdi. Yangına havadan ise 1 helikopter ile müdahale edildi.
Havadan ve karadan gerçekleştirilen toplam 1 saatlik operasyonun ardından yangın kontrol altına alınabildi. Yangın nedeniyle 3 hektar ormanlık alanın zarar gördüğü tespit edildi. Bölgede soğutma çalışmaları devam ederken, yangının çıkış sebebinin belirlenmesi amacıyla resmi inceleme başlatıldı.