Kuzey Marmara Otoyolu Nakkaş mevkiinde, seyir halindeki bir elektrikli otomobilde yangın çıktı. Saat 21.45 sıralarında meydana gelen olayda, 2025 model elektrikli araç kısa sürede alevlere teslim oldu.
Edinilen bilgilere göre, İ.Y. idaresindeki 34 MYK 987 plakalı araç, Marmaraereğlisi istikametinden İstanbul yönüne seyir halindeyken motor bölümünden dumanlar yükselmeye başladı. Sürücü İ.Y., aracı emniyet şeridine çekerek ailesini araçtan tahliye etti. Olayın ardından 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirimde bulunuldu.
İhbar üzerine bölgeye itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangın sırasında yaşanan panik nedeniyle, İ.Y.'nin eşi ve iki çocuğu tedbir amaçlı olarak ambulansla hastaneye sevk edildi.
Olayın ardından açıklama yapan İ.Y., aracın 6 ay önce yetkili servisten garantili olarak alındığını ve tüm bakımlarının yapıldığını belirtti. Aracın yaklaşık 12 dakika içerisinde tamamen yanarak kullanılamaz hale geldiğini ifade eden İ.Y., ailesini tahliye ettikten sonra kapıların kilitlendiğini ve şarj aletini alamadığını dile getirdi.