Erzincan merkezinde meydana gelen olayda, 66 yaşındaki B.K., eski eşi ile beraberindeki bir kişiyi pompalı tüfekle ateş ederek hayatlarına son verdi.
Olay, gece saat 00.30 sıralarında Barbaros Mahallesi 468'inci Sokak üzerinde bulunan bir apartmanda gerçekleşti. Apartmandan yükselen silah seslerini duyan çevre sakinlerinin 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirimde bulunması üzerine bölgeye emniyet ve sağlık ekipleri sevk edildi.
Yapılan ilk incelemelerde, binanın üçüncü katındaki dairede 42 yaşındaki S.K. ile 32 yaşındaki U.B.'nin pompalı tüfekle vurulmuş halde bulundukları ve yaşamlarını yitirdikleri belirlendi. Hayatını kaybedenlerin cansız bedenleri, otopsi işlemleri gerçekleştirilmek üzere hastane morguna nakledildi.
Cinayet olayının ardından şüpheli B.K., emniyet güçlerine giderek kendisini teslim etti. Polis merkezinde yapılan sorguda suçunu itiraf eden şahsın gözaltına alındığı ve olayla ilgili geniş çaplı soruşturmanın başlatıldığı öğrenildi.